قوانین سخت‌گیرانه‌ی تایلند در مورد تبلیغات رمزارز

تبلیغات رمزارز در تایلند باید طبق مقررات افشای ریسک باشد
۱۲ شهریور ۱۴۰۱

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC)، قوانین سختگیرانه‌ای را در مورد تبلیغات، به خصوص در حوزه رمزارز معرفی کردهاست. این قوانین شرکت‌های رمزنگاری را موظف می‌کند تا مشتریان بالقوه را به درستی از خطرات سرمایه‌گذاری در تبلیغات خود آگاه کنند. آنها باید دیدگاه‌های متعادلی از بازده مورد انتظار ارائه دهند و عوامل مثبت و منفی را ذکر کنند. آنها همچنین باید اطلاعاتی در مورد شرایط تبلیغات به نهادهای نظارتی، ارائه کنند.

تایلند یکی از اقتصادهایی بود که دارایی های دیجیتال و بلاکچین را به راحتی پذیرفته است. ظاهراً گزارش شده‌است که شرکت‌های رمزنگاری در این کشور، تبلیغات شدیدی روی پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال و نصب بیلبوردهایی در بانکوک، پایتخت تایلند، انجام داده‌اند.

این محدودیت های جدید اجازه درج اطلاعات اغراق آمیز یا نادرست در مورد شرکت‌های دارایی دیجیتال را نمی‌دهد. به جز تایلند، کشورهای دیگری نیز وجود دارند که موضع کاملاً جدیدی را نسبت به مقررات رمزارز اتخاذ کرده‌اند.

 

منبع:
bitcoinist
یعقوب قریشی

ارشد روابط بین‌الملل خوندم که قبلاً برای سایت‌های سیاسی قلم می‌زدم. اما دنیای رمزارزها و بلاک‌چین آنقدر مرا مجذوب خود کرد که تصمیم گرفتم مسیر شغلی‌ام را ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *