شیبا اینو با وجود کاهش به 0.0000091 دلار، 96٪ فشار خرید را جذب کرد

شیبا اینو با وجود کاهش به 0.0000091 دلار، 96٪ فشار خرید را جذب کرد
۲۸ آبان ۱۴۰۱

سقوط بازار رمزارز ها ناشی از بحران ورشکستگی صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) باعث شد که شیبا اینو (Shiba Inu) یک “صفر” اضافی در شاخص ها قیمت خود، اضافه کند و با قیمت 0.0000091 دلار معامله می شود. SHIB در ابتدای ماه با چهار “صفر” معامله می‌شد و به جای حذف “صفر” یک صفر به دست آورد. هفته گذشته پس از سقوط FTX-Alameda باعث شد قیمت این توکن تقریباً با 30 درصد کاهش، به پایین ترین سطح خود برسد.

با این حال، علیرغم سقوط مداوم این میم کوین، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران از خرید منصرف نشده‌اند و در هر نزول، توکن‌های بیشتری جمع‌آوری می‌کنند. داده‌های فعالیت معاملاتی Coinbase نشان می‌دهد که 96 درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو را در 24 ساعت گذشته سفارش خرید داشته‌اند در حالی که تنها 4 درصد آن را در «فروش» نگه داشته‌اند. بنابراین، علی‌رغم سقوط بازار، SHIB فشار خرید سنگینی را به خود جذب  کرده است و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران از این فرصت «افت» به خوبی استفاده می‌کنند.

منبع:
watcher.guru
یعقوب قریشی

ارشد روابط بین‌الملل خوندم که قبلاً برای سایت‌های سیاسی قلم می‌زدم. اما دنیای رمزارزها و بلاک‌چین آنقدر مرا مجذوب خود کرد که تصمیم گرفتم مسیر شغلی‌ام را ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آخرین مطالب