سازمان FCA بر لزوم همکاری درمورد قوانین رمزنگاری تاکید می‌کند

اخبار
زمان مطالعه : 1 دقیقه

سازمان نظارت مالی بریتانیا (FCA)، می‌خواهد با شرکت‌های رمزنگاری همکاری کند تا یک چهارچوب نظارتی برای این صنعت ایجاد کند.

 

در 25 آوریل (5 اردیبهشت)، سارا پریچارد، مدیر اجرایی FCA در کنفرانس “هفته شهر لندن” صحبت کرد و بر لزوم همکاری درمورد قوانین رمزنگاری تاکید کرد. او گفت: «بیایید با یکدیگر همکاری کنیم تا قوانین و مقررات را به نفع بازارها، مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها تغییر دهیم زیرا رمزارزها از یک بخش کوچک به جریانی مهم تبدیل می‌شوند.»

 

وی افزود:

دارایی‌های رمزنگاری و بلاک‌چین فرصت‌هایی را برای خدمات و محصولات مالی کارآمدتر و نوآورانه‌تر ارائه می‌دهند. این همکاری در تضاد کامل با رویکرد ایالات متحده در برابر صنعت رمزنگاری است. کسانی که در صنعت کریپتو در آمریکا مشغول به کار هستند، ادعا می‌کنند که قانون‌گذاران مالی ایالات‌متحده، تمام تلاش خود را برای سرکوب این صنعت می‌کنند. در حالی که باید با کمک رهبران این صنعت، قوانین و مقررات قابل اجرا را وضع کنند.

پریچارد خاطرنشان کرد که شرکت‌ها باید قوانین مبارزه با پولشویی (AML) و مقابله با تامین مالی تروریسم (CTF) را رعایت کنند و مسئولیت FCA نیز به همین قوانین محدود می‌شود. به گفته‌ پریچارد، FCA از شرکت‌های رمزنگاری پشتیبانی کرده و 41 شرکت کوچک و بزرگ را تا به‌حال به ثبت رسانده است.

منبع:
cointelegraph
محسن امیری

مهندسی عمران خوندم و طی دوران تحصیل وارد بازارهای مالی شدم. الان به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر (تریدر) و نویسنده محتوا در زمینه تحلیل تکنیکال مشغولم. کم و بیش 10 سالی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آخرین مطالب