صرافی AXX؛ آیا حادثه FTX تکرار می‌شود؟

صرافی AXX؛ آیا حادثه FTX تکرار می‌شود؟
۱۴ آذر ۱۴۰۱

مدیر سابق صرافی هنک کنگی AXX اعلام کرده است که این شرکت اکثر کارمندان خود را به دلیل استخراج و استعفا از دست داده است و پس از مسدودسازی دارایی کاربران در 13 نوامبر، احتمال از سرگیری فعالیت این صرافی بسیار کم است.

این صرافی، از جمله کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال است که پس از ورشکستگی صرافی FTX از هم پاشیده است.

یه نظر می‎رسد سرمایه‌گذاران زیادی در سراسر جهان در حال خارج کردن دارایی‌های رمزارزی خود از صرافی‌ها بخاطر ترس از شکست‌های بیشتر هستند. هرچند، بیشتر دارایی آنها در برخی پلتفرم‌ها به دلیل نقدینگی کم محبوس شده است. این موضوع بیش از پیش، موج خشم و بی اعتمادی سرمایه‌گذاران را تقویت کرده است.

پس از توقف خدمات ارائه شده توسط این صرافی، در 13 نوامبر AXX ادعا کرده است که این مسدودسازی یک اقدام امنیتی در پاسخ به یک مجموعه از حملات مخرب به این پلتفرم، می‌باشد. لازم به ذکر است در روز ورشکستگی صرافی FTX، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که “هیچ سرمایه‌گذاری در FTX و شرکت‌های تابعه آن نداشته است. همچنین همه دارایی‌های دیجیتال در این صرافی دست نخورده باقی می‌ماند.”

 

مطالب مرتبط:

 

بعد از سقوط FTX، چطور می‌توانیم دارایی‌های خود را ایمن نگهداری کنیم؟

 

منبع:
forkast.news
ملیحه حسینی

من در رشته متالوژی صنعتی تحصیل کردم. از سال 1401 تصمیم گرفتم در رسانه بلاک‌پست به تولید محتوا در مورد فناوری بلاک‌چین و صنعت جذاب ارزهای دیجیتال بپردازم. سعی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آخرین مطالب